Paslauga, skirta elektroninių parduotuvių ar interneto svetainių savininkams, pageidaujantiems pritraukti daugiau potencialų klientų, bei bendrauti su besidominčiais jų teikiamomis paslaugomis betarpiškai ir tuoj pat. Potencialiems klientams suteikiama galimybė nemokamai susisiekti su paslaugos teikėju.

Nemokama linija – altenatyvus sprendimas 800-ąjai telefono linijai, pasižymintis didesniu funkcionalumu ir geresniais ekonominiais sprendimais, daugelius atveju jis yra ir psichologiškai priimtinesnis (atsilieptas skambutis).  Skambinantysis ir mokėtojas už skambutį yra įmonė, kuri suinteresuota sulaukti kuo daugiau Potencialių Pirkėjų skambučių. Didžiausias paslaugos išskirtinumas – Klientas visad bendrauja su “karštu” Potencialiu Pirkėju, kuris susidomėjęs paslauga ar preke paskambina ne už dienos ar dviejų, o tuoj pat.

Specialus programinis kodas, talpinamas Klientas tinklapyje, naujienlaiškyje ar elektroniame laiške, vizaliai atrodo kaip paprastas reklaminis kydelis. Potencialiam Pirkėjui informaciniame skydelyje įvedus savo telefono numerį ir paspaudus “Tinkinti” mygtuką, sunčia informaciją į Teikėjo serverį, iš kurio vykdomas informacinis pranešimas balsu į Kliento nurodytą telefono numerį, apie tai, kad netrukus bus vykdomas sujungimas su Potencialiu Klijentu. Tuo pat metu  inicijuojamas Klijento skambutis į Potencialaus Pirkėjo pateiktą telefono numerį. Potencialiam Pikrėjui paspaudus “Tinkinti” mygtuką, taip pat išsiunčiama, Kliento nurodytu elektronio pašto adresu, Potencialaus Pirkėjo pateikta informaciją. Ši informacija išsiunčiam net ir tuo atveju, kai Kliento nurodytu telefono numeriu, dėl priežasčių nesusijusių su paslaugos teikėju, yra negalima pilnai teikti paslaugos (Kliento telefonas yra išjungtas ar nepasiekiamas), tuo atveju Potencialus Pirkėjas girdi Kiento ryšio tiekėjo pateikiamą informaciją (Pvz “Abonentas nepasiekiamas” ar “Laukiantis skambutis” ir t. t. ).

Daugiau informacijos www.nemokamalinija.lt